Detail stížnosti ze dne 28.2.2014

Vůz: Škoda Octavia.

Osoba fyzická
Autobazar AAA Auto Praha
Problém neetické obchodní praktiky,přetočený tachometr
Typ vozu Škoda Octavia
VIN TMBGE61Z672077194
Popis

Dobrý den pane Berkovec,

Obracím se na vás se stížností na autobazar AAA v Praze. Koupil jsem u nich Škoda Octavia za 180.000,-Kč. Ve výpisu Autogarance Carlife je napsáno, že není podezření na manipulaci s tachometrem (posílám v příloze) a na certifikátu Carlife je napsáno, že stav je nezjištěn. Do smlouvy napsali „Garance nesouladu“. Prodejce mi doporučil abych si nechal auto skontrolovat v servisu. V servisu mi ale řekli, že auto bylo velmi pravděpodobně havarované a že má určitě stočené kilometry. Prý asi 100tisíc kilometrů. Navíc je ve smlouvě napsáno, že na vůz nebyla poskytnuta žádná sleva, ale do faktury napsali, že jsem dostal slevu 5.500,-Kč. Byl jsem v AAA vůz reklamovat, ale poslali mi dopis, že se reklamace zamítá, protože jsem byl seznámen se stavem vozu. Navíc ve smlouvě je napsáno, že výše kupní ceny byla sjednána s ohledem na celkový technický stav vozu a že je podstatně nižší, než je cena obvyklá. Auto jsem ale koupil za skoro 180.000,-Kč a znalec mi napsal posudek, že obvyklá cena tohoto vozu, vzhledem k jeho technickému stavu, by měla být cca 95.000,-Kč. To je ale skoro o 100.000,-Kč méně!! Na auto jsme dlouho šetřili, nechtěli jsme si brát žádnou půjčku a asi jsme naletěli, když jsme si koupili vrak. Takhle totiž auto popisují ve smlouvě. Přiložil jsem to také jako přílohu.

Vůbec taky nechápu, u koho jsem vlastně auto koupil. Fotky byly na webu www.aaaauto.cz, prodávali ho na ploše áček, prodejce měl oblečení s logem AAA, ale úřednice mi dala smlouvu, kde figuruje nějaká brněnská firma Diskont. Na výpise Carlife je zase uvedeno, že ho vydává firma Mototechna Group, a.s. ale taková firma podle obchodního rejstříku vůbec neexistuje !!

Jak mám prosím vás postupovat? Koupil jsm si auto, které má najeto o 100tisíc kilometrů víc, a zaplatil jsem cenu asi o 100tisíc dražší. To není dobrý přeci férový obchod. Hlavně že mají záruku bezpečného nákupu!! Chtěl bych auto vrátit a koupit si jiné v dobrém technickém stavu. Můžete mi nějak pomoci? Poradíte jak mám postupovat? Posílám vám všechny doklady. Souhlasím se zveřejněním, ale zakrijte prosím moje jméno

Děkuji


Reakce ombudsmana

Vážený pane, v případě, že je uplatněna reklamace do prvních 6 měsíců od zakoupení, je povinností prodejce prokázat, že se daná vada na výrobku nevyskytovala v době prodeje dle § 2169 občanského zákoníku, pokud je kupující spotřebitelem. V případě, že prodejce nereflektuje na diagnostiku a vyjádření servisu, bude nutné se o uznání reklamace soudit. Vaše stížnost byla přeposlána společnosti AAA Auto na email: petr.tosek@aaaauto.cz Na základě případné reakce společnosti AAA Auto pak může být zvolen další postup. S pozdravem, Mgr. Stanislav Berkovec



Prostor pro reakci autobazaru

Vyhledat ohodnocený autobazar

Námi ohodnocené autobazary

další autobazary