Zvýšená poptávka po SUV pomáhá společnosti Volvo

2020-09-03 00:00:00

Společnost Volvo Cars zaznamenala v srpnu nárůst prodeje o 7,2 procenta ve srovnání se stejným měsícem roku 2019, přičemž Evropa, Čína i USA hlásily zvýšení prodeje.

text: redakce

V letošním roce do konce srpna prodalo Volvo 383 492 vozidel, což je o 13,5 procent méně než v do srpna loňského roku. Její evropský prodej však dosáhl v srpnu 17 458 automobilů, což bylo o 4,9 procenta více než v srpnu 2019, ačkoli za prvních osm měsíců roku se prodej meziročně snížil o téměř 22 procent. V Číně vzrostly v srpnu prodeje o 11,4 procenta na 15 835 vozidel a za prvních osm měsíců roku vzrostly prodeje o 1,5 procenta ve srovnání se stejnými osmi měsíci roku 2019. Americké prodeje v srpnu pokračovaly v meziročním nárůstu během srpna a dosáhly 10 378 automobilů, což bylo o 12,9 procenta více než ve stejném měsíci loňského roku. Do konce srpna však prodej v USA poklesl o sedm procent na 63 330 automobilů ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. V srpnu bylo nejprodávanějším modelem výrobce střední třídy SUV XC60, následované kompaktním SUV XC40 a velkým SUV XC90. V průběhu měsíce tvořily SUV 70,7 procent z celkového prodeje Volva – oproti 63,6 procentům ve stejném měsíci loňského roku.

Společnost uvedla, že v srpnu také zaznamenala zvýšenou poptávku po nabídce online předplatného Care by Volvo.

Vyhledat ohodnocený autobazar

Námi ohodnocené autobazary

další autobazary