Vedoucí prodeje společnosti Bugatti se přesunul do čela značky luxusních lůžek.

2017-11-30 00:00:00

Šéf prodeje a marketingu společnosti Bugatti, Stefan Brungs, opouští značku superaut, aby se stal generálním ředitelem výrobce luxusních lůžek Bico.

text: Martin Foltýn

Brungs, 57 let, vedl marketing nové limitované edice hypersportu Bugatti Chiron. V Německu narozený Brungs studoval ve Frankfurtu a Kalifornii a začal pracovat jako konzultant v Boston Consulting Group v roce 1988. V roce 1994 nastoupil do VW Group jako vedoucí marketingové strategie. V roce 1997 vedl prodeje v severozápadní Evropě. V letech 1999 až 2004 byl Brungs generálním ředitelem značky Bentley v Evropě. Poté, co VW znovu „oživil“ Bugatti, byl Brungs u výroby 450 vozů Veyron a v roce 2016 začala výroba nástupce modelu Chiron.

Vyhledat ohodnocený autobazar

Námi ohodnocené autobazary

další autobazary