Jsou velké autosalony minulostí? Další značky ruší účast v Paříži

2018-06-13 00:00:00

Význam tradičních velkých autosalonů klesá. Automobilky nyní dávají přednost jiné formě prezentace, například tzv. „novým médiím“.


text: Dalibor Žák, foto: Newspress.co.uk

Další velké automobilky odřekly účast na tradičním podzimním autosalonu v Paříži a zdá se, že význam velkých autosalonů opravdu definitivně pominul. Nově oznámil neúčast koncern FCA Fiat-Chrysler se značkami Fiat, Alfa Romeo a Jeep. Nebude k vidění ani stánek Abarthu a Maserati se ukáže v jiné sekci. Jediná značka z koncernu FCA, která se autosalonu zúčastní, bude Ferrari. Italsko-americký koncern ale není jediný, který účast v Paříži, který každoročně alternuje s Frankfurtem, odřekl. Nepřijdede překvapivě ani Volkswagen, který to odůvodnil tím, že neplánuje žádné nové modely a novinky představí na vlastních soukromých akcích. Nicméně Škodu v Paříži uvidíme, ukáže nový sportovní Kodiaq RS. Další značky, které už dříve oznámily vynechání autosalonu v Paříži, jsou Ford, Infiniti a Nissan. Chybět tak zřejmě nebudou jen tradiční domácí výrobci Renault, Peugeot a Citroën. Důvodem neúčasti nejsou ani tak náklady, jako spíše skutečnost, že důležité informace o nových produktech se v šumu a shonu autosalonu ztratí. Automobilky proto dávají přednost soukromým akcím pro novináře a klienty a také prezentaci pomocí „nových médií“, tedy hlavně sociálních sítí.

Související stránky

Související stránky

Vyhledat ohodnocený autobazar

Námi ohodnocené autobazary

další autobazary