BMW ztrácí na Mercedes

2019-08-18 00:00:00

Nový generální ředitel BMW naléhal na zaměstnance, aby udělali změnu a našli inovativní způsoby, jak pomoci bavorské automobilce „předjet“ soupeře Mercedes.

text: redakce

Oliver Zipse napsal zprávu zaměstnancům v interním e-mailu den poté, co jeho předchůdce Harald Krueger odstoupil. BMW za posledních pět let prohrálo v prodejích s výrobcem Mercedes-Benz Daimler. „Namísto obviňování současné situace, podmínek, politiky nebo čehokoli jiného, nám pozitivní duch umožní využít příležitosti, které máme k dispozici. Takový pozitivní duch se projeví v naší kultuře: čím těžší je práce, tím inovativnější je naše řešení,“ řekl Zipse. „Nemusíme být vždy první, ale ve všem, co děláme, musíme být rozhodně mnohem lepší než naši konkurenti. To se netýká pouze našich produktů a služeb, ale také našich procesů a struktur,“ řekl. BMW již zmenšilo prodejní mezeru mezi BMW a Mercedesem a připravuje se na uvedení dalších modelů, uvedl Zipse.

„Flexibilní výrobní postupy BMW, které nám umožňují stavět elektrické a spalovací automobily na stejné výrobní lince, představují hlavní konkurenční výhodu“ dodal Zipse.

Vyhledat ohodnocený autobazar

Námi ohodnocené autobazary

další autobazary